Friday, August 28, 2009

emmanuel 我俩因主的爱相结合

was watching 鲁豫有约- 蔡少芬 张晋:幸福小世界

is about their love story and their wedding.. i'm touched by a song sang by the groom when the brides walking into the church..



tis is so sweet and meaningful..

immediately i googled for the song and found the title...


=Chinese : 有你終身美麗 ; English : Emmanuel=

是你的恩典终身美丽皆因你
沿路你带领双双足印翩翩舞
这生有你照亮因你爱动听
在你爱内承诺至终

Emmanuel我俩终生相爱不退后
Emmanuel我相信地老天荒
Emmanuel 纵物换星移我心不舍不弃
此生坚信完全因心中戒指

Emmanuel我俩因主的爱相结合
Emmanuel主的爱共证永不朽
Emmanuel似盛放沙仑眼中闪出璀璨
我愿意献奉这生无尽爱


hopefully one day i will meet someone and let me have the chance to give up all my love to him..

=)

No comments: